Wiadomości z rynku

niedziela
29 grudnia 2024

BZA SA nowym partnerem koncernu ExxonMobil w Polsce

Karty paliwowe na 15 tysięcy stacji
25.10.2013 00:00:00
BZA SA, firma z branży rozliczeń elektronicznych została agentem największego publicznie notowanego koncernu paliwowego - ExxonMobil. BZA i ExxonMobil będą na polskim rynku wspólnie wydawały międzynarodową kartę paliwową, kierowaną do klientów biznesowych. Karta akceptowana będzie w sieci około 15.000 stacji w większości krajów europejskich.
BZA SA, firma z branży rozliczeń elektronicznych została agentem największego publicznie notowanego koncernu paliwowego - ExxonMobil. BZA i ExxonMobil będą na polskim rynku wspólnie wydawały międzynarodową kartę paliwową, kierowaną do klientów biznesowych. Karta akceptowana będzie w sieci około 15.000 stacji w większości krajów europejskich.
Działalność BZA SA koncentruje się wokół elektronicznych systemów rozliczeniowych. Firma m.in. zaprojektowała i wdrożyła pierwszą polską elektroniczną kartę turystyczną dla Wrocławia w 2004 oraz była twórcą i wieloletnim operatorem kilku systemów kart paliwowych. Od kwietnia 2012 roku oferuje kartę paliwową BZA Card, umożliwiającą firmom bezgotówkową płatność za paliwa oraz usługi związane z transportem.
- Od momentu wprowadzenia na polski rynek karty BZA Card firma intensywnie pracuje nad rozbudową sieci partnerskiej akceptującej karty. Po rozbudowie sieci akceptacji powyżej 100 stacji w Polsce, naturalnym ruchem było rozszerzenie działalności na rynki europejskie, o które często dopytywali nasi klienci. Spełnieniem tych oczekiwań było nawiązanie współpracy z koncernem ExxonMobil - powiedział Jacek Kotowski, Prezes Zarządu BZA SA.
Wykonawcą umowy po stronie koncernu ExxonMobil jest firma Esso Deutschland GmbH. Firmy wspólnie wydawać będą co-brandowaną kartę paliwową BZA-ESSO Card, która akceptowana będzie w sieci łącznie około 15.000 stacji Esso, Shell i GALP w 18 krajach Europy. BZA już rozpoczęła działania na rzecz pozyskania klientów na nowy produkt.
BZA jest jednym z liderów technologicznych branży kart paliwowych w Polsce. Firma od 2000 roku oferuje na polskim rynku chipowe karty paliwowe - najpierw w ramach systemu CC-Pass, potem, działając jako kompleksowy partner koncernów ConocoPhillips oraz Lukoil, wydawała i obsługiwała w Polsce karty paliwowe tych koncernów. Firma zaangażowana była również w największy pod względem ilości wydanych kart projekt karty turystycznej wybrzeża bałtyckiego w Niemczech. Na polskim rynku firma BZA SA w ramach dotychczasowych projektów obsłużyła kilka tysięcy firm, wydając przy tym kilkadziesiąt tysięcy kart.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.