Z giełdy. Kraków.
            
				W ostatnią sobotę na krakowskiej giełdzie znowu nie pojawiły się tłumy kupujących. Powodem, oprócz wakacji, był deszcz. Wzięcie mają starsze furgony, coraz częściej włoskie i francuskie. Utrzymuje się także zainteresowanie skrzyniowymi Volkswagenami T4 i tańszymi Lublinami, również z taką zabudową.
Naszą uwagę zwrócił Citroen Jumper furgon z 1996 roku, w bardzo dobrym stanie.
W ostatnią sobotę na krakowskiej giełdzie znowu nie pojawiły się tłumy kupujących. Powodem, oprócz wakacji, był deszcz. Wzięcie mają starsze furgony, coraz częściej włoskie i francuskie. Utrzymuje się także zainteresowanie skrzyniowymi Volkswagenami T4 i tańszymi Lublinami, również z taką zabudową.
Naszą uwagę zwrócił Citroen Jumper furgon z 1996 roku, w bardzo dobrym stanie, z deklarowanym przebiegiem 200 tys. km. Pojazd od 11 lat jest użytkowany w Polsce. Cena wywoławcza - 13 tys. zł. Ciekawie prezentował się także 10-letni, skrzyniowy Lublin, za którego żądano 8,2 tys. zł. Minusem obu aut było skromne wyposażenie.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1992 / 224 | 
      kombi | 
      11,8 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1995 / 230 | 
      kombi | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Citroen C15 1.8 D | 
      1996 / 185 | 
      furgon | 
      2,3 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 TD | 
      1997 / 220 | 
      kombi | 
      26,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      1998 / 258 | 
      furgon | 
      16,9 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 
      1998 / 225 | 
      skrzynia | 
      24,9 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 D | 
      2000 / 143 | 
      skrzynia | 
      22 tys. zł | 
    
    
      | VW Caddy 1.9 SDI | 
      2002 / 158 | 
      furgon | 
      15,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCi | 
      2006 / 84 | 
      furgon | 
      51 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.1 CDI | 
      2006 / 91 | 
      furgon | 
      57,9 tys. zł |