Z giełdy. Słomczyn
            
				Plac wypełniony po brzegi, zakorkowane drogi dojazdowe do giełdy - wiosenna aura przyniosła tu wyraźne ożywienie. W alejkach wypełnionych dostawczakami widać spory ruch, choć umów podpisywanych bezpośrednio na giełdzie jest wciąż niewiele. Sprzedający przyznają jednak otwarcie, że kontakty nawiązane na placu zapewne zaowocują w przyszłości. 
Plac wypełniony po brzegi, zakorkowane drogi dojazdowe do giełdy - wiosenna aura przyniosła tu wyraźne ożywienie. W alejkach wypełnionych dostawczakami widać spory ruch, choć umów podpisywanych bezpośrednio na giełdzie jest wciąż niewiele. Sprzedający przyznają jednak otwarcie, że kontakty nawiązane na placu zapewne zaowocują w przyszłości. - Początek wiosny to dobry okres na sprzedaż auta. Na giełdę przychodzą ludzie zainteresowani zakupem. Oglądają, porównują ceny i ostatecznie wybierają pojazd - mówi Roman, zawodowy importer z Radomia. Najwięcej oglądających gromadzi się przy niedrogich (15-30 tys. zł) dostawczakach o DMC do 3,5 t i ładowności 1.000-1.500 kg. Gros średniaków pochodzi z końca ubiegłej dekady i dysponuje nadwoziem typu furgon. Tradycyjnie najwięcej jest wozów wyprodukowanych w Niemczech: VW, Fordów i Mercedesów. Kondycja większości jest zadowalająca.
Wzrósł popyt na części i akcesoria. Wzięciem cieszą się zwłaszcza używane letnie ogumienie do dostawczaków, elementy oświetlenia, części mechaniczne i radia CB.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1993 / 273 | 
      furgon | 
      12,4 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      1996 / 231 | 
      furgon | 
      15,6 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 SDI | 
      1997 / 264 | 
      furgon | 
      24,9 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumpy 1.9 D | 
      1998 / 193 | 
      furgon | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1998 / 294 | 
      furgon | 
      21,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TD | 
      1999 / 225 | 
      furgon | 
      25,3 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 178 | 
      furgon | 
      36,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 
      2003 / 145 | 
      furgon | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 
      2004 / 152 | 
      furgon | 
      37,3 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2004 / 112 | 
      furgon | 
      44,5 tys. zł |