Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę tutejszy plac zdominowały niemieckie furgony. Największym wzięciem cieszyły się blaszaki z ładowniami o kubaturze 5-8 m sześc. Najtańszy, przyzwoicie utrzymany VW Transporter (1993 r.) z 1,9-litrowym dieslem był do wzięcia za 10,2 tys. zł. 38,1 tys. zł żądano za pięcioletniego VW LT 2.5 TDI z dłuższym rozstawem osi oraz wysokim dachem.
W niedzielę tutejszy plac zdominowały niemieckie furgony. Największym wzięciem cieszyły się blaszaki z ładowniami o kubaturze 5-8 m sześc. Najtańszy, przyzwoicie utrzymany VW Transporter (1993 r.) z 1,9-litrowym dieslem był do wzięcia za 10,2 tys. zł. 38,1 tys. zł żądano za pięcioletniego VW LT 2.5 TDI z dłuższym rozstawem osi oraz wysokim dachem. Mercedesa Sprintera (rocznik 1996) proponowano za 23,9 tys. zł. Pojazd w standardowej wersji gabarytowej napędzany był 2,9-litrowym turbodieslem.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1992 / 340 | 
      furgon | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TD | 
      1993 / 292 | 
      furgon | 
      10,2 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1993 / 290 | 
      furgon | 
      10,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1996 / 345 | 
      furgon | 
      23,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 SDI | 
      1997 / 280 | 
      furgon | 
      25,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 241 | 
      furgon | 
      28,7 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2000 / 184 | 
      furgon | 
      34,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 
      2001 / 166 | 
      furgon | 
      31,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2002 /190 | 
      furgon | 
      38,1 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 
      2004 / 97 | 
      furgon | 
      53,0 tys. zł |