Z giełdy. Elizówka
            
				W dziale części zaobserwowaliśmy w niedzielę duże ożywienie przy alejce z oponami. Zainteresowani mieli szeroki wybór ogumienia zimowego do większości dostawczaków. Sprzedający oferowali używane opony, opony bieżnikowane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). 
W dziale części zaobserwowaliśmy w niedzielę duże ożywienie przy alejce z oponami. Zainteresowani mieli szeroki wybór ogumienia zimowego do większości dostawczaków. Sprzedający oferowali używane opony, opony bieżnikowane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). Za komplet trzeba było zapłacić od 240 do 800 zł, nowe kosztowały min. 1.200 zł, bieżnikowane były tańsze o ok. 20-30 proc.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1989 / 186 | 
      kombi | 
      6,0 tys. zł | 
    
    
      | DAF 400 2.5 D | 
      1991 / 240 | 
      kombi | 
      5,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 310 2.9 D | 
      1993 / 280 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1996 / 190 | 
      furgon | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato Maxi 2.5 TD | 
      1996 / 290 | 
      furgon | 
      17,5 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H100 2.5 D | 
      1998 / 220 | 
      furgon | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1998 / 164 | 
      furgon | 
      16,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 
      2000 / 120 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      2002 / 60 | 
      furgon | 
      30,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.4 TDCI | 
      2003 / 140 | 
      furgon | 
      46,0 tys. zł |