Z giełdy. Słomczyn
            
				Większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się tu ostatnio jedynie młodszym, kupionym u polskich dilerów furgonom, a omija tańsze auta sprowadzone jako używane z Zachodu. Jak twierdzą bywalcy mazowieckiej giełdy, większa popularność droższych dostawczaków związana jest z trwającą właśnie jesienną wymianą taboru wśród małych przedsiębiorców. 
Większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się tu ostatnio jedynie młodszym, kupionym u polskich dilerów furgonom, a omija tańsze auta sprowadzone jako używane z Zachodu. Jak twierdzą bywalcy mazowieckiej giełdy, większa popularność droższych dostawczaków związana jest z trwającą właśnie jesienną wymianą taboru wśród małych przedsiębiorców. - Właściciele firm, poszukując używanego auta użytkowego, najczęściej biorą pod uwagę wyłącznie te modele, które uprawniają do pełnego odliczenia VAT-u oraz odliczenia podatku zawartego w cenie kupowanego paliwa - usłyszeliśmy od bywalca tutejszej giełdy.
Tradycyjnie najszybciej finalizują transakcje właściciele wozów wyprodukowanych w Niemczech: Volkswagenów, Fordów i Mercedesów. Gorzej sprzedają się auta włoskie i francuskie. Mimo że oferowane tu dostawczaki Iveco, Fiata czy Renault są tańsze od pojazdów niemieckich.
  
    
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 
      1994 / 350 | 
      furgon | 
      14,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1997 / 350 | 
      furgon | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      1999 / 204 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 170 | 
      chłodnia | 
      39,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.7 CDI | 
      2000 / 320 | 
      kontener | 
      57,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      2001 / 160 | 
      furgon | 
      32,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2002 / 215 | 
      kontener | 
      58,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.9 HPI | 
      2003 / 157 | 
      kombi | 
      39,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2003 / 170 | 
      furgon | 
      58,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.7 CDI | 
      2003 / 235 | 
      furgon | 
      70,0 tys. zł |